Mere end 10 års erfaring med digital marketing

Certificeret
Udvalgte referencer

Vil du høre mere?

Website (required)

Vil Du Vide Mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.

Jacob Mohr Eldon Partner
Hvorfor Obsidian?

Marketing Generelt

3 gode råd til dit nyhedsbrev

Af Christian Vestergaard Kategori: Marketing Generelt

Det kræver sit nyhedsbrev at skille sig ud fra alle de andre mails i indbakken. Derfor er det vigtigt, at du arbejder grundigt med det, så det ikke bare ender i den virtuelle papirkurv. Vi giver dig tre gode tips

Læs mere

Konverteringsoptimering gør det nemmere at få…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Hvis du gerne vil have, at dine kunder foretager flere handlinger på din hjemmeside, er det vigtigt, at du sørger for at konverteringsoptimere den. Det gælder både i forhold til mikrokonverteringer som at tilmelde sig et nyhedsbrev, og makrokonverteringer der

Læs mere

Sådan kommer du i gang med Instagram annoncer…

Af Christian Vestergaard Kategori: Marketing Generelt

Annoncering på Instagram er en rigtig god mulighed for dig for at nå ud til din målgruppe med dit billed- og videomateriale. Brugerne af mediet er generelt mere købeklar, samtidig med at Instagram ikke har lige så mange forstyrrelser som

Læs mere

Sådan kommer du i gang med e-mailmarketing

Af Christian Bertelsen Kategori: Marketing Generelt

E-mailmarketing er stadig den mest effektive form for online marketing, der findes. Få her vores bud på, hvordan du kan samle e-mailadresser, og hvorfor du skal overveje at sende flere nyhedsbreve ud.

Læs mere

Content Marketing er indholdsbaseret markedsf…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Når du benytter dig af Content Marketing, skaber du indholdsbaseret markedsføring for dine produkter. Det skaber større opmærksomhed om produktet uden at være en decideret salgstekst. De fleste af os er i dag så stopfodrede med reklamer og annoncer, at

Læs mere

CLV er afgørende for dit marketingbudget

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

En vigtig parameter for, hvor mange penge du bør bruge på dit marketingbudget, er CLV. Det er et udtryk for, hvor mange penge en given kunde kommer til at lægge hos dig.

Læs mere

Med CAC får du et overblik over, hvad hver ku…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

CAC – Customer Acquisition Cost – er et udtryk for, hvor meget hver kunde koster dig. Det er vigtigt, at du kender det tal, da det er afgørende for, hvor stort overskud din forretning får på de produkter og tjenesteydelser,

Læs mere

Video-markedsføring skaber mere opmærksomhed

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Videoer er en fantastisk måde at skabe langt mere opmærksomhed omkring din hjemmeside og få læserne til at blive i længere tid. Inden du går i gang med at skabe videoer til din hjemmeside, er det dog vigtigt, at du

Læs mere

Sådan laver du affiliate marketing uden en Br…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Bridge pages var meget brugt tidligere, men er i dag ikke længere i brug, da søgemaskinerne ikke bryder sig om dem. Har du en affiliate side, skal du passe på, at den ikke kommer til at ligne en Bridge side.

Læs mere

Sådan undgår du at bruge Bait and Switch på d…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Salgsmodellen Bait and Switch handler om, at du lover dine kunder en ting, men så giver dem noget andet, når de kommer ind på siden. Det er ikke en ordentlig måde at sælge på, derfor bør du undgå den. Bait

Læs mere