Mere end 8 års erfaring med digital marketing

Certificeret
Udvalgte referencer

Vil du høre mere?

Website (required)

Vil Du Vide Mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.

Jacob Mohr Eldon Partner
Hvorfor Obsidian?

Head of SEO Søges

Af Sasa Kovacevic Kategori: Job

Vil du arbejde med nogle af Danmarks største brands, og har du erfaring med SEO på senior-niveau? Obsidian Digital er et digitalt marketingbureau i rivende udvikling, og vi søger lige nu den rette person, til at løfte vores kunders organiske

Læs mere

Google Annoncering – Sådan får du reklamer på…

google annoncering
Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Når vi taler om Google annoncering eller reklamer på Google, mener vi ikke bare AdWords. De organiske placeringer i søgeresultaterne tæller også som annoncer for jeres brand, produkter eller hjemmeside. Samtidig bør muligheden for at få vist en infoboks om

Læs mere

Google Shopping Guide – Opsætning og optimeri…

google shopping guide
Af Anders Qwist Kategori: AdWords

Google Shopping Ads har længe været en funktion, som Google har tilbudt. Desværre oplever vi stadig mange webshops, der ikke benytter funktionen endnu. Google Shopping Ads har ofte en høj konverteringsrate, hvilket skaber et godt afkast. Har du en seriøs webshop, mener

Læs mere

Norsk Studiemedhjælper – Content

Af Louise Kjær Schmidt Kategori: Job

Taler og skriver du norsk, har du flair for tekstforfatteri og deler du vores ambition om at komme først over den digitale målstreg? Så skal du have studiejob i Obsidian Digitals Contentafdeling. Obsidian Digital er Danmarks førende bureau indenfor digital

Læs mere

Summer Internship

Af Louise Kjær Schmidt Kategori: Job

Er du interesseret i online marketing, og ønsker du at udvikle dine kompetencer blandt eliten? Så er det måske dig, som vi har lyst til at tilbringe vores sommer med. Obsidian Digital er et ungt bureau, der arbejder med digital

Læs mere

Google Adwords Call Tracking

Af Anders Qwist Kategori: AdWords

Det har længe været en gåde for virksomheder, hvordan de skal kunne spore, om deres opkald kommer fra organisk eller paid trafik, men nu har Google svaret. Call tracking/opkaldssporing er et afgørende middel til at spore dine Adwords henvendelser, hvis

Læs mere

Ekskludering af domæne på Display Netværket

Af Anders Qwist Kategori: AdWords

Når du annoncerer på Googles Display-netværk, bliver du som udgangspunkt vist på næsten alle partnerwebsites. Du whitelister ikke. Du har dog mulighed for at ekskludere – blackliste – enkelte domæner, du ikke ønsker at få vist dine annoncer på og

Læs mere

Google Shopping Ads Kræver Nu GTIN Nummer

gtin-nummer-google
Af Anders Qwist Kategori: AdWords

Google udvikler sig konstant og stiller dermed nye krav til Googles annoncører. D. 14/02/2017 kræver Google, at man har attributtet GTIN i sit product feed. GTIN (Global Trade Item Number) er bedre kendt som stregkoder. Dette er et Produkt-ID attribut.

Læs mere

Marketing Attribution – Den ultimative guide

hvad er marketing attribution
Af Sasa Kovacevic Kategori: Analytics

Det er ikke nok, kun at kigge på, hvilket klik der sender en kunde hen på din hjemmeside. For kundens rejse starter oftest meget før. Først når du forstår hele kundens rejsen fra det første og til det sidste klik

Læs mere

Google AdWords beskedudvidelser er nu tilgæng…

Af Thomas Hahn Petersen Kategori: AdWords

I takt med den stigende brug af smartphones til e-handel har Google over en længere periode fokuseret på at gøre AdWords-annoncer mere attraktive for brugere på mobile enheder. Med lanceringen af de helt nye beskedudvidelser er det efterhånden en direkte fordel

Læs mere