Mere end 10 års erfaring med digital marketing

Certificeret
Udvalgte referencer

Vil du høre mere?

Website (required)

Vil Du Vide Mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.

Jacob Mohr Eldon Partner
Hvorfor Obsidian?

Skal jeg vælge et Amazon bureau eller en Amaz…

Af Jonas Kapper Kategori: Amazon

Fordele og ulemper ved konsulent og bureau Skal man i gang med salg på Amazon, så foretrækker mange at hente hjælp udefra, såfremt man ikke har kompetencerne til at løfte opgaven internt. Når denne proces går i gang, kan man

Læs mere

Product targeting Amazon Ads

Af Jonas Kapper Kategori: Amazon

I starten af 2019 er der kommet en ny funktion i Amazon Ads. Funktionen er ny og er det sidste skud på stammen, når det kommer til deres annonceplatform. Platformen er i dag den 3. største i verden, men har

Læs mere

Morgenmøde for webshops: Sådan får du maksima…

Af Halfdan Timm Kategori: Arrangementer

Den 1. marts 2019 inviterer vi 15 danske webshops til morgenmøde på vores kontor i PARKEN. Emnet er: Sådan får du maksimal værdi ud af Facebook Dynamic Product Ads. “Facebook DPA er den vigtigste kampagnemålretning for alle, der arbejder med

Læs mere

Er det relevant med SEO og SEM på Yahoo?

Af Christian Bertelsen Kategori: SEM ordbogen, SEO, SEO ordborg

Yahoos storhedstid ligger tilbage i slut-90’erne, og det er derfor ikke længere relevant at tænke i hverken søgemaskineoptimering eller annoncer i forhold til søgemaskinen. Vælger du alligevel at gøre det, kan du glæde dig over, at søgemaskinen vægter de samme

Læs mere

Skab samspil mellem On Page og Off page SEO

Af Christian Bertelsen Kategori: SEM ordbogen, SEO, SEO ordborg

Der er et vigtigt samspil mellem On Page og Off Page SEO. Din hjemmeside kan derfor ikke komme til at ranke højt, hvis du kun har fokus på en af delene.

Læs mere

Sådan gør du din hjemmeside klar til stemmesø…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Selvom stemmesøgning har været muligt i flere år, er det først inden for de seneste år blevet noget, der er almindeligt at folk bruger. Det er vigtigt, at du optimerer din hjemmeside, så den kan blive fundet i en stemmesøgning

Læs mere

Med ROAS kan du finde ud af, om dine annoncer…

Af Christian Vestergaard Kategori: Marketing Generelt

ROAS siger noget om, hvor stor en omsætning du har haft i forhold til, hvor mange penge du har brugt på din annoncekampagne. Det kan derfor hjælpe dig til at finde ud af, om kampagnen har været pengene værd eller

Læs mere

Pas på! Splogs kan skævvride din linkprofil

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Splog er en forkortelse for ”spam blogs”, hvor du kun har fokus på at smide links til din egen side i indlæggene for at få linkjuice til din hjemmeside. Det er dog noget, som Google ikke er begejstret for. Hvis

Læs mere

Få fat i interesserede kunder med remarketing

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Med remarketing kan du henvende dig målrettet til mulige kunder, der tidligere har været inde på din hjemmeside. Annoncerne kan køres både på Google Ads og Facebook. Formålet er at minde kunderne om dine produkter, hvilket gør dem langt mere

Læs mere

Sådan undgår du orphan pages

Af Christian Bertelsen Kategori: SEO

Det er vigtigt, at du undgår orphan pages på din hjemmeside, da de kan blive mistolket som cloaking af søgemaskinerne. Derudover giver de ikke nogen intern linkjuice, hvilket selvfølgelig også er rart at have med.

Læs mere