Sådan laver du affiliate marketing uden en Br…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Bridge pages var meget brugt tidligere, men er i dag ikke længere i brug, da søgemaskinerne ikke bryder sig om dem. Har du en affiliate side, skal du passe på, at den ikke kommer til at ligne en Bridge side.

Læs mere

Derfor skal du vide alt om Black Hat SEO

Af Christian Bertelsen Kategori: SEM ordbogen, SEO ordborg

Når du har en hjemmeside, bør du kende til Black Hat SEO. Dermed kan du undgå selv at komme til at lave det på din hjemmeside.

Læs mere

Det skal du være opmærksom på i forhold til B…

Af Sasa Kovacevic Kategori: AdWords ordbog, SEM ordbogen

Vil du gøre det nemmere for dig selv at forny dine Google Ads kampagner, kan du bruge Bid Management Software. Det fornyer automatisk dine kampagner ud fra nogle regler og kriterier, som du har sat op. Du skal dog være

Læs mere

Få dit link bredere ud med Barter deals

Af Christian Bertelsen Kategori: SEM ordbogen, SEO ordborg

Ved at indgå såkaldte barter deals med andre hjemmesideejere, kan du få dit link bredere ud. Det kan du først og fremmest gøre ved at bytte link, men også ved at skrive gæsteblogindlæg hos andre. Når du gerne vil have

Læs mere

Sådan undgår du at bruge Bait and Switch på d…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Salgsmodellen Bait and Switch handler om, at du lover dine kunder en ting, men så giver dem noget andet, når de kommer ind på siden. Det er ikke en ordentlig måde at sælge på, derfor bør du undgå den. Bait

Læs mere

AMP giver dig hurtigere visninger af dine sid…

Af Christian Bertelsen Kategori: SEM ordbogen, SEO ordborg

Med en AMP-optimeret hjemmeside, giver du brugerne meget hurtigere svartider på mobilsider. For Google opbevarer nemlig en skrabet version af hjemmesiden på deres egen server. Alene den hurtige svartid gør AMP interessant – men endnu har den ingen effekt for

Læs mere

5 elementer du skal ændre på, hvis du har en…

Af Christian Bertelsen Kategori: SEM ordbogen, SEO ordborg

Du kommer ikke udenom at nogen vil forlade din hjemmeside, næsten lige så hurtigt som de kommer ind på den. Det kaldes for hjemmesidens afvisningsprocent eller bounce rate. Den skal helst være så lav som muligt. Det kan du f.eks.

Læs mere

Afslutningsprocenten viser, hvornår dine læse…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Analytics

For at kunne blive ved med at optimere din hjemmeside er det vigtigt, at du ved, hvilken side der er den sidste, de besøgende ser, inden de forlader din hjemmeside igen. Det kan du se på afslutningsprocenten.

Læs mere

Affiliate Marketing gør dine produkter mere s…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Med affiliate marketing kan du nå ud til din målgruppe på en anden måde end med annoncer. Du får en blogger, vlogger eller lignende til at omtale dit produkt – og giver dem penge, hvis du sælger noget til de

Læs mere