Social Ads Conference 2019: Derfor gav det mening for os at lave en konference (VÆKST #39)

Af Halfdan Timm
Kategori: VÆKST - Et podcast af Obsidian Digital

I september 2019 afholdt vi i Obsidian Digital vores første konference. En udsolgt Charlottehaven lagde venue til Social Ads Conference 2019. Det var en succes, og nu vil vi have mere.

VÆKST #39 handler om, hvorfor det gav mening for os; økonomien i det; salget af billetterne og meget mere.

    1. Stats
      1. 200 solgte billetter
      2. Deltagersammensætning (kunder vs ikke kunder; industri vs bureau; store vs. små)
      3. 10 oplægsholdere (11)
      4. 0930 til 1630
      5. Charlottehaven
    2. Hvorfor lave en konference?
      1. Thought leadership / Branding
        1. ligesom podcasts, whitepapers, morgenmøder
      2. Direkte salg
        1. vi kan ikke møde så mange og ingen kunder få
      3. Isoleret en god forretning
    3. Næste gang
      1. 300 deltagere
      2. Location?
      3. Ikke alene HTI som arrangør
      4. Flere internationale speakers
      5. Nordics?
    4. Andre konferencer?
      1. PPC
      2. Shopify
      3. Entry til et andet land
Halfdan Timm er partner og Head of Social hos Obsidian Digital. Han er specialiseret i Facebook-annoncering, og har som den eneste i Danmark skrevet en bog om emnet. Udover arbejdet i Obsidian Digital er Halfdan fast underviser hos bl.a. Personalejuridisk Institut og IBC.

Halfdan Timm

Partner

60 73 60 60hti@obsidian.dk

Vil du vide mere? Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.

Kontakt os Ring på 60 73 60 60, skriv på obsidian@obsidian.dk eller udfyld formularen forneden

Website (required)