Social Ads Conference 2019: Derfor gav det mening for os at lave en konference (VÆKST #39)
I september 2019 afholdt vi i Obsidian Digital vores første konference. En udsolgt Charlottehaven lagde venue til Social Ads Conference 2019. Det var en succes, og nu vil vi have mere.
VÆKST #39 handler om, hvorfor det gav mening for os; økonomien i det; salget af billetterne og meget mere.
-
- Stats
- 200 solgte billetter
- Deltagersammensætning (kunder vs ikke kunder; industri vs bureau; store vs. små)
- 10 oplægsholdere (11)
- 0930 til 1630
- Charlottehaven
- Hvorfor lave en konference?
- Thought leadership / Branding
- ligesom podcasts, whitepapers, morgenmøder
- Direkte salg
- vi kan ikke møde så mange og ingen kunder få
- Isoleret en god forretning
- Thought leadership / Branding
- Næste gang
- 300 deltagere
- Location?
- Ikke alene HTI som arrangør
- Flere internationale speakers
- Nordics?
- Andre konferencer?
- PPC
- Shopify
- Entry til et andet land
- Stats