Er der en commoditization igang af digital marketing? VÆKST #25

Af Sasa Kovacevic
Kategori: VÆKST - Et podcast af Obsidian Digital

Der er sket en commoditization – et priskapløb til bunden for et generisk produkt – inden for nogle dele af udvikling og programmering.

Det har Bo Møller – direktør i HTML24 – skrevet et meget spændende indlæg om her:

Fra bureaudrift til softwarevirksomhed

Det indlæg er udgangspunktet for EP #25 af VÆKST – Emil Ignatzi Reinholdt og Halfdan Timm taler om, hvorvidt der er en commoditization igang i digital marketing; og hvordan Obsidian Digital står, hvis det er tilfældet.

Sasa Kovacevic er co-founder og partner hos Obsidian Digital. Min tilgang til forretning er pragmatisk, og der er altid fokus på områder, som giver mest bang-for-the-buck.

Sasa Kovacevic

Partner

+45 60 15 71 21sak@obsidian.dk

Du er altid velkommen til at skrive eller ringe for en uforpligtende snak:

Kontakt os Ring på 60 73 60 60, skriv på obsidian@obsidian.dk eller udfyld formularen forneden