Mere end 10 års erfaring med digital marketing

Certificeret
Udvalgte referencer

Vil du høre mere?

Website (required)

Vil Du Vide Mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.

Jacob Mohr Eldon Partner
Hvorfor Obsidian?

For at du kan lave god E-mail Marketing og sende gode E-mailkampagner, skal du have en bugnende liste med E-mailadresser ved hånden. Dette betyder, at du skal have samlet massevis af tilmeldinger til dit nyhedsbrev. Derudover er det også afgørende, at det er de rigtige, som tilmelder sig dit nyhedsbrev.

En sådan liste med E-mailadresser på folk, som har tilmeldt sig dit nyhedsbrev, kaldes, i E-mail Marketing-kredse, en ’liste’. Listen er sin længde værd i guld og et klart indsatsområde for dig, som vil have succes med E-mail Marketing.

Hos Obsidian Digital har vi hjulpet kunder med at skaffe tusindvis af e-mails.

Kontakt os på tlf. 61 68 26 09 eller send en E-mail til Louise Schmidt (Head of E-mail Marketing) på lks@obsidian.dk

Udbyg din E-mailliste

Der findes utallige måder, hvorpå du kan få flere kunder, både eksisterende og potentielle, til at tilmelde sig dit nyhedsbrev. De mest brugte metoder til dette inkluderer:

  • Et pop-up-vindue på din hjemmeside, når en besøgende har opholdt sig her et vist antal sekunder
  • Facebook-annoncer med sign-up, også kaldet ‘Lead Ads
  • Et exit pop-up-vindue, når en besøgende forlader din hjemmeside
  • En E-bog, som dine besøgende kan downloade ved tilmelding

Hvem skal melde sig til?

Mange mennesker har en ’skraldE-mail’, som de bruger til at tilmelde sig forskellige nyhedsbreve med henblik på at indkassere gode tilbud m.m. Samtidig er det også den E-mail folk bruger, for at slippe for at få deres indbakke bombarderet med irrelevante mails fra utallige udbydere. Med andre ord er skraldE-mailen den mail, som folk aldrig åbner – og derfor den mailadresse, du ikke ønsker at få fat i.

Dit største ønske er derimod at få tilmeldinger fra folks personlige mail eller arbejdsmail, som de ser og bruger hver dag. Dette er dog også den sværeste E-mailadresse at få fat i, så du skal gøre dig umage for at få den!

Tilmeldingsmailen er knald eller fald

Når du har sikret dig en ny tilmelding til dit nyhedsbrev, er næste skridt at følge op på dette. Dette sker oftest ved, at man sender en ’tilmeldingsmail’.

Du kender det sikkert selv, hvis du nogensinde har tilmeldt dig et nyhedsbrev. Øjeblikket efter du har trykket ’tilmeld’, hører du et umiskendeligt ”pling!” fra indbakken. Her ligger nu en ’Tak for din tilmelding til vores nyhedsbrev’-mail og venter på dig.

Bonus: Sæt din e-mails på autopilot

Denne første mail er knald eller fald. Den er så vigtig at sende, og på samme side så total overflødig, hvis den ikke kan noget.

Hemmeligheden bag en god tilmeldingsmail er, at den skal indeholde mere end et ’tak’. Den første mail skal indeholde første incitament til engagement for kunden. Her er det dog meget vigtigt påpege, at første incitament ikke må indeholde incitament for direkte køb. Derimod skal første mail indeholde relevant og værdiskabende indhold, som vækker yderligere interesse for dig og dit produkt.