Sådan undgår du spamdexing på din side

Af Christian Bertelsen Kategori: SEM ordbogen, SEO, SEO ordborg

Spamdexing er en form for SEO, hvor du overskrider grænserne for, hvad der er i orden at gøre for at komme højere op i en søgning. Det er derfor vigtigt, at du undgår det, da det i værste fald kan

Læs mere

Sådan skriver du en Call to Action, der virke…

Af Christian Bertelsen Kategori: SEM ordbogen, SEO, SEO ordborg

Det er vigtigt, at du har et godt og velskrevet Call to Action, så du kan få kunderne til at handle mere. Det er dog også vigtigt, at det er nemt at få øje på dit CTA på hjemmesiden. Ellers

Læs mere

Sådan bruger du 301 og 302 redirect

Af Christian Bertelsen Kategori: SEO

301 og 302 redirect er en mulighed for at sende dine kunder videre til en ny side, hvis du har slettet indhold på din hjemmeside eller webshop.

Læs mere

Hvad vil det sige, at en side er 200 OK?

Af Christian Bertelsen Kategori: SEO

Statuskoden 200 OK er en, som du aldrig kommer til at se på nettet, da den betyder, at alt er okay. Når du ser en hjemmeside, der fungerer, vil den derfor naturligt have sådan en kode. Men i nogle SEO-

Læs mere

Sådan optimerer du din hjemmeside til ZMOT

Af Christian Bertelsen Kategori: SEM ordbogen, SEO, SEO ordborg

Forkortelsen ZMOT dækker over det øjeblik, hvor dine kunder beslutter sig for at søge efter et produkt, som det du sælger. Fanger du kunden der med gode, informative artikler og guider, og sørger for at virke tillidsvækkende og troværdig, øger

Læs mere

Den traditionelle marketing funnel er død. De…

marketing-funnel
Af Sasa Kovacevic Kategori: AdWords, Analytics, Facebook, Marketing Generelt, SEO

Marketing er en disciplin, der kan være svær at mestre. Dette gælder især i dag, hvor samfundet, teknologien og økonomien hele tiden ændrer sig. Det har stor betydning for vilkårene for at udføre marketing på en måde, så man får

Læs mere

Sådan arbejder du med mobil SEO

post_img4
Af Sasa Kovacevic Kategori: SEO

Mobil SEO er vigtig, hvis din hjemmeside skal klare sig godt i søgeresultaterne. For i dag er det din hjemmesides mobilversion, der bestemmer dens placering i søgeresultaterne. Derfor bør du sørge for, at siden svarer lynhurtigt og ser godt ud

Læs mere

Alt du skal vide om Googles opdatering d. 1 a…

google opdatering
Af Sasa Kovacevic Kategori: SEO

1. august indførte Google en række ændringer i deres kernealgoritme, der har ramt især hjemmesider om sundhed og økonomi hårdt. Andre hjemmesider har oplevet overraskende stigninger i deres placeringer i søgeresultaterne. Hvad er det Google har gjort, og hvordan undgår

Læs mere

Content Marketing Trends 2018 – del 1

Obsidian logo 05_226156140
Af Anne Sofie Kategori: CMS, Nyheder, SEO

Der er nogle ting, jeg er helt sikker på, andre jeg frygter, og så er der dem, man kunne drømme om. Som en tidlig julegave har jeg i nedenstående forsøgt at samle nogle af de strategier og trends, som jeg

Læs mere