Karriere, Kemo & Kampgejst

Af Sasa Kovacevic Kategori: Nyheder

Hver 3. dansker rammes af kræft, så det er ikke et spørgsmål om hvis, men hvornår en virksomhed står over for en medarbejder med en cancerdiagnose. Men er vi som ledere og kollegaer egentlig gearet til at håndtere sådanne situationer? Karriere, Kemo & Kampgejst

Læs mere

Børnecancerfonden

Af Sasa Kovacevic Kategori: Nyheder

Børnecancerfonden er afhængig af donationer for at kunne udføre deres arbejde med forskning, øget viden om børnekræft og at forbedre vilkårene for kræftsyge børn og deres familier. Derfor kontaktede de os, for at få vores hjælp til at øge antallet

Læs mere

Lancering af Danmarks første online HubSpot-k…

E+H-25
Af Halfdan Timm Kategori: Nyheder

Marketing Automation er en essentiel del af en vel-komponeret B2B Leadgenerings-kampagne. Vi har som bureau haft fornøjelsen af at arbejde med HubSpot som CRM i en række projekter. Systemet er kendetegnet ved at have en “all inclusive”-løsning, der samler salg,

Læs mere

Obsidian Digital køber Bondtofte & Co.

obsidian bondtofte co
Af Sasa Kovacevic Kategori: Nyheder

Pr. 1. juli opkøber Obsidian Digital SEO-bureauet Bondtofte & Co. Det betyder en betydelig styrkelse af Obsidian Digitals SEO-afdeling, lige som det giver de nuværende kunder hos Bondtofte & Co. adgang til en langt bredere palet af ydelser inden for

Læs mere

Obsidian Digital er Premium Facebook Marketin…

obsidian facebook side
Af Halfdan Timm Kategori: Nyheder

Obsidian er pr. juli 2020 blevet udnævnt til Premium Facebook Marketing Partner Agency. At være premium partner med Facebook er en titel der er få forundt i hele Norden, men endnu færre får titlen i Danmark, så det er selvsagt

Læs mere

Hvad koster en ny kunde i 2019?

2019 ny kunder
Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt, Nyheder

Stor variation fra branche til branche Vores undersøgelse viser, at der er stor forskel fra branche til branche. Dette afspejler både, de forskellige priser diverse produkter og ydelser har, men det er også en indikation af i hvilke brancher, der

Læs mere

De største digitale marketingtrends i 2019

Obsidian logo 25a_226157128
Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt, Nyheder

Digital marketing bliver stadig mere og mere konkurrencepræget. Det hænger særligt sammen med den store udvikling i branchen, som hele tiden skaber nye muligheder for at vækste sin forretning. Men selvom vi sidder med mange forskellige kunder hver dag, så

Læs mere

Content Marketing Trends 2018 – del 1

Obsidian logo 05_226156140
Af Sasa Kovacevic Kategori: CMS, Nyheder, SEO

Der er nogle ting, jeg er helt sikker på, andre jeg frygter, og så er der dem, man kunne drømme om. Som en tidlig julegave har jeg i nedenstående forsøgt at samle nogle af de strategier og trends, som jeg

Læs mere

Kun 12 % af bestyrelsesmedlemmer har en digit…

GNS
Af Sasa Kovacevic Kategori: Nyheder

Fællesnævneren for dansk erhvervsliv er digital transformation, et emne der står, eller burde stå, øverst på agendaen i enhver direktion og bestyrelse. Hos Obsidian Digital har vi kigget på 279 bestyrelsesposter fordelt på 11 brancher. Konklusionen er, at blot 12%

Læs mere

Samlede søgninger (og dårligere datakvalitet)…

Ændringer iKeyword Planner
Af Halfdan Timm Kategori: Nyheder

Google opdaterede i slutningen af juni deres Google Keyword Planner Tool, så man ikke længere kan se, hvilke søgeord, der genererer flest søgninger. Ændringer er både en fordel og en ulempe for arbejdet med Adwords annoncering.

Læs mere

Om Karriere, Kemo & Kampgejst

 

Foredraget Karriere, Kemo & Kampgejst stiller skarpt på virksomhedens “interne pårørende” og klæder ledere og kollegaer bedre på til at lede og håndtere den berøringsangst, der ofte følger med, når en medarbejder får stillet en cancerdiag­nose eller anden kritisk sygdom.

Makkerparret Lena Boel og Mads Hansen har begge været igennem et kræftbehandlingsforløb, begge var på toppen af deres karriere, og begge mærkede på egen krop, hvor svært det var for både medarbejdere, ledere og kollegaer omkring dem at forholde sig til deres diagnose.

Hvad har vi lavet?

 

Det primære formål med samarbejdet har været at skaffe tilmeldinger til deres foredrag i forbindelse med Knæk Cancer.

Vi har haft fokus på at udarbejde kampagner, som bakkede op om målsætningen med at få indsamlet penge til Knæk Cancer 2020. I løbet af hele uge 43 blev der afholdt en række arrangementer rundt om i landet, hvoraf videoen ovenfor er blevet udarbejdet.

Vi har udarbejdet facebook annoncering for Karriere, Kemo og Kampgejst for at skabe opmærksomhed om arrangementerne i uge 43, sørge for at tiltrække deltagere og generelt tiltrække donationer.