Morgenmøde for webshops: Sådan får du maksimal værdi ud af Facebook Dynamic Product Ads – 1. marts 2019

Af Sasa Kovacevic Kategori: Arrangementer

Den 1. marts 2019 inviterer vi 15 danske webshops til morgenmøde på vores kontor i PARKEN.

Emnet er: Sådan får du maksimal værdi ud af Facebook Dynamic Product Ads.

“Facebook DPA er den vigtigste kampagnemålretning for alle, der arbejder med e-commerce. Det er her, vi skaber de bedste resultater for vores kunder. Men du kan få meget mere ud af den end standard med lidt simple tweaks.”. – Christian Vestergaard, Senior konsulent, Obsidian Digital

Oplægget handler bl.a om, hvordan du:

  • øger din CTR med custom rammer – og hvad vi lægger i rammerne
  • rammer personer, der har kigget på dine konkurrenters produkter (!)
  • opsætter det perfekte retargeting-flow med DPA

Praktiske informationer:

  • Fredag den 1. marts kl. 09-10.
  • Telia PARKEN – Øster Alle 56, 2100 København Ø (Parkering lige ved døren)
  • Pris: 0 kr.
  • Målgruppe: Personer der arbejder med marketing for e-commerce – enten udførende (digital marketing manager) eller strategisk (CMO)
  • Oplægsholdere: Christian Vestergaard og Halfdan Timm

Tilmelding:

Send mail til Christian Vestergaard – cmv@obsidian.dk.

Vi opdaterer denne side, når tilmelding er lukket.

Sasa Kovacevic er Head of SEO og partner hos Obsidian Digital. Til dagligt sidder Sasa med ansvaret for SEO teamet, hvor han laver strategisk og eksekverende arbejde. Sasa har arbejdet med nogle af Danmarks største e-commerce virksomheder som Profil Optik, Deichmann, Jensens Bøfhus, Hungry m.m. Sasas tilgang til forretning er pragmatisk, og der er altid fokus på områder, som giver mest bang-for-the-buck.

Sasa Kovacevic

Head of SEO

60 15 71 21sak@obsidian.dk

Vil du vide mere? Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.

Kontakt os

Website (required)