Morgenmøde for webshops: Sådan får du maksimal værdi ud af Facebook Dynamic Product Ads – 1. marts 2019

Af Sasa Kovacevic
Kategori: Arrangementer

Den 1. marts 2019 inviterer vi 15 danske webshops til morgenmøde på vores kontor i PARKEN.

Emnet er: Sådan får du maksimal værdi ud af Facebook Dynamic Product Ads.

“Facebook DPA er den vigtigste kampagnemålretning for alle, der arbejder med e-commerce. Det er her, vi skaber de bedste resultater for vores kunder. Men du kan få meget mere ud af den end standard med lidt simple tweaks.”. – Christian Vestergaard, Senior konsulent, Obsidian Digital

Oplægget handler bl.a om, hvordan du:

  • øger din CTR med custom rammer – og hvad vi lægger i rammerne
  • rammer personer, der har kigget på dine konkurrenters produkter (!)
  • opsætter det perfekte retargeting-flow med DPA

Praktiske informationer:

  • Fredag den 1. marts kl. 09-10.
  • Telia PARKEN – Øster Alle 56, 2100 København Ø (Parkering lige ved døren)
  • Pris: 0 kr.
  • Målgruppe: Personer der arbejder med marketing for e-commerce – enten udførende (digital marketing manager) eller strategisk (CMO)
  • Oplægsholdere: Christian Vestergaard og Halfdan Timm

Tilmelding:

Send mail til Christian Vestergaard – cmv@obsidian.dk.

Vi opdaterer denne side, når tilmelding er lukket.

4.55 22
Sasa Kovacevic er partner hos Obsidian Digital. Sasa har arbejdet med nogle af Danmarks største e-commerce virksomheder som Profil Optik, Deichmann, Jensens Bøfhus, Hungry m.m. Sasas tilgang til forretning er pragmatisk, og der er altid fokus på områder, som giver mest bang-for-the-buck.

Sasa Kovacevic

Partner

+45 60 15 71 21sak@obsidian.dk

Vil du vide mere? Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.

Kontakt os Ring på 60 73 60 60, skriv på obsidian@obsidian.dk eller udfyld formularen forneden