Morgenmøde for webshops: Sådan får du maksimal værdi ud af Facebook Dynamic Product Ads – 1. marts 2019
Den 1. marts 2019 inviterer vi 15 danske webshops til morgenmøde på vores kontor i PARKEN.
Emnet er: Sådan får du maksimal værdi ud af Facebook Dynamic Product Ads.
“Facebook DPA er den vigtigste kampagnemålretning for alle, der arbejder med e-commerce. Det er her, vi skaber de bedste resultater for vores kunder. Men du kan få meget mere ud af den end standard med lidt simple tweaks.”. – Christian Vestergaard, Senior konsulent, Obsidian Digital
Oplægget handler bl.a om, hvordan du:
- øger din CTR med custom rammer – og hvad vi lægger i rammerne
- rammer personer, der har kigget på dine konkurrenters produkter (!)
- opsætter det perfekte retargeting-flow med DPA
Praktiske informationer:
- Fredag den 1. marts kl. 09-10.
- Telia PARKEN – Øster Alle 56, 2100 København Ø (Parkering lige ved døren)
- Pris: 0 kr.
- Målgruppe: Personer der arbejder med marketing for e-commerce – enten udførende (digital marketing manager) eller strategisk (CMO)
- Oplægsholdere: Christian Vestergaard og Halfdan Timm
Tilmelding:
Send mail til Christian Vestergaard – cmv@obsidian.dk.
Vi opdaterer denne side, når tilmelding er lukket.