Digital Marketing Trainee – En billet til fremtiden

Af Emil Børsting Sørensen Kategori: Job
  • Ønsker du at fremtidssikre dig selv og din karriere gennem et lærerigt trainee-forløb inden for digital marketing?
  • Har du mod på at udvikle dig gennem hands-on erfaring og lære af de bedste i branchen gennem målbare resultater?
  • Og kan du se dig selv i rollen som en betydningsfuld del af et lille dynamisk team i en hurtigt voksende virksomhed?

 

Kan du svare ‘ja’ til disse tre spørgsmål – så læs videre.
Denne mulighed kan være en ‘game-changer’ for din karriere 🙂

 

Hvad skal jeg lave, og hvad kan jeg lære?

Stillingen kort fortalt er en eksekverende og koordinerende rolle med digitale marketingopgaver som omdrejningspunkt. Din primære opgave bliver derved at tage ansvar for at optimere vores annonce-indtjenings-flow gennem arbejde med vores kampagner, trafikkanaler og websites. Du vil hurtigt få opbygget stærke evner inden for:

  • SEO (søgemaskineoptimering)
  • CRO (konverteringsoptimering)
  • Affiliate marketing
  • Paid ads herunder Search Ads og Social Ads
  • Marketing via Social Media, Content & E-mail
  • Systemer som Google Analytics og WordPress

Og disse discipliner bliver en stor del af din hverdag, og vil over tid lære at mestre dem på ekspertniveau. Dét er blandt andet din billet til fremtiden.

 

Hvad kræver det at få denne stilling?

Det er ikke et krav, at du har erfaring inden for de nævnte discipliner. Det eneste krav er, at du har et stærkt drive, tør tage ansvar, og ikke mindst enormt ivrigt efter at lære og udvikle dig. Det er et stort plus, hvis du har en indre passion for det digitale space.

Du skal have gennemført gymnasiel uddannelse (HHX, HTX, STX etc.). Gerne med gode resultater, eller anden erfaring som fremviser, at du har både vilje og evner til at blive dygtig i dette felt.

 

Hvad indebærer det ellers?

Du vil sidde på vores kontor i hjertet af Aarhus, hvor du vil arbejde tæt sammen mig (Emil Børsting Sørensen, Direktør), mens der i begyndelsen vil tre-fire ansatte på kontoret, og med tiden endnu flere.

Da vi stadig er i gang med at tegne vores identitet, vil du komme ind på et enormt spændende tidspunkt med en åben og fed kultur og internationale vækstplaner.

Du vil samtidig få en fod ind i koncernen, Obsidian, er derved have et utal af karrieremuligheder, når forløbet er endt. Vi leder efter en profil, som vi kan ansætte fuld tid efter det 2-årige trainee-forløb.

 

Interesseret? Så vis os, hvorfor du skal have stillingen!

Send til motiveret ansøgning og et CV til ebs@obsidian.dk eller ring til Emil Børsting Sørensen på 61 27 63 94 for eventuelle spørgsmål.

Læs mere om Obsidian Media på www.obsidian.dk/media

Hvem er Obsidian Media?

Obsidian Media er et innovativt, digitalt mediehus, der driver en række webplatforme, som gennem affiliate marketing bidrager til millionomsætninger fordelt på en række skandinaviske webshops.

Obsidian Media blev oprindelig startet i 2018 som en afdeling i moderselskabet, Obsidian Digital, som er et af landets førende digitale bureauer. Men er i dag en selvstændig virksomhed i kraftig vækst.

Selvom vi er solidt etablerede økonomisk med et bureau i ryggen, er vi stadig præget af en dynamisk start-up-ånd og stærkt fællesskab.

Vi ejer en række medier, der spiller en vigtig rolle i skandinavisk e-handel, da de guider forbrugeren og skaber overblik. Vi har dagligt mange tusinde besøgende, og har derigennem et tæt samarbejde mere end hundrede virksomheder, herunder nogle af landets største webshops.

Emil er 30 år gammel, cand.merc.it udannet, bor i Aarhus, og har arbejdet med online marketing de sidste 7 år. Med en erfaring fra konsulentbranchen, fortrinsvist strategisk rådgivning i det digitale felt, har han en god sans for den digitale virkelighed, mange virksomheder står over for. Kombineret med stor erfaring med affiliate marketing - både selvstændig samt forretningsudvikling på både annoncør- og publishersiden - er han et ideelt match som direktør i mediehuset Obsidian Media.

Emil Børsting Sørensen