Lancering af Danmarks første online HubSpot-kursus

Af Halfdan Timm
Kategori: Nyheder

Marketing Automation er en essentiel del af en vel-komponeret B2B Leadgenerings-kampagne.

Vi har som bureau haft fornøjelsen af at arbejde med HubSpot som CRM i en række projekter. Systemet er kendetegnet ved at have en “all inclusive”-løsning, der samler salg, marketing og kundeservice – men mere overkommeligt end enterprise-løsningen Salesforce.

Vores gode erfaringer i systemet har ledt til, at vi sammen med Emil Kristensen – CMO i Sleeknote – har lavet Danmarks første online HubSpot kursus på HubSpotPRO.dk.

Kurset indeholder 8 timers video og en samling templates, der gør det nemt for dig som bruger at komme i gang med både leadgenerering og marketing automation i HubSpot.

Kurset koster 3.995 kr. Beløbet giver livstids-adgang.

Halfdan Timm er partner og Head of Social hos Obsidian Digital. Han er specialiseret i Facebook-annoncering, og har som den eneste i Danmark skrevet en bog om emnet. Udover arbejdet i Obsidian Digital er Halfdan fast underviser hos bl.a. Personalejuridisk Institut og IBC.

Halfdan Timm

Partner

+45 60 73 60 60hti@obsidian.dk

Vil du vide mere? Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.

Kontakt os Ring på 60 73 60 60, skriv på obsidian@obsidian.dk eller udfyld formularen forneden