Mange vælger at fokusere deres søgeannoncer på Google og nedprioritere sider som Bing og Yahoo. Med Search Ads 360 behøver du ikke længere vælge. Du kan implementere din søgekampagne på tværs af alle søgemaskiner.
Derved er du sikker på, at alle dine annoncer er opdaterede uden at skulle bruge ekstra tid på de individuelle platforme. Det giver også mulighed for at bruge mere avancerede redskaber som Smart Bidding på platforme, hvor det ellers ikke er muligt.
Målret dine annoncerne mod de rette kunder
Search Ads 360 gør dine søgeannoncer mere omkostningseffektive, da du får mulighed for at målrette dine annoncer. Du kan nemt fokusere på forbrugerne med størst sandsynlighed for at købe fra dig. Dermed ender du ikke med at spilde penge på at annoncere til et publikum, der sandsynligvis aldrig vil blive kunder.
Derudover kan du med Search Ads 360 opbygge en brand-bevidsthed hos forbrugerne. Når de leder efter et produkt, du udbyder, vil din virksomhed være den første, de ser. Dette gør, at de vil begynde at associere dette produkt med din virksomhed, hvilket øger chancen for salg.
Begynd i dag og optimér dine søgeannoncer
Der er mange fordele ved at bruge Search Ads 360. Den største fordel er, at det samler alle dine annoncer ét sted, så du nemt og hurtigt får et overblik. Det vil reducere administrationstiden, give et højere investeringsafkast og øge præcisionen af dit data.
Når du vælger at håndtere dine søgeannoncer gennem Google Search Ads 360, får du også mere avancerede redskaber end gennem de individuelle platforme. Redskaber du kan bruge til at nedsætte udgifter og øge omsætning med mindre administreringstid.
Vil du også gerne i gang med at optimere dine søgekampagner? Hos Obsidian Digital står vi altid klar til at hjælpe. Vi har allerede sat flere danske virksomheder i gang med Search Ads 360 og optimeringen af deres søgeannoncer. Skal din virksomhed være den næste?