3 Adwords-tricks til lead-virksomheder

3lead_adwords_720
Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Som Google Premier Partner sidder vi konstant med Adwords-annoncer, hvor vi erfarer, at det er de små forskelle der gør, at brugere vælger netop én selv som udbyder. Vi har løftet sløret for 3 tricks, som kan give dig en fordel

Læs mere

4 vigtige punkter i enhver succesfuld AdWords…

adwords strategi obsidian digital
Af Jonas Nielsen Kategori: Google ads

Skal du have succes med Google AdWords, skal du have en klart defineret strategi, der dels sikrer, at du annoncerer på de rigtige søgeord, sikrer den bedste udnyttelse af dit AdWords-budget og sørger for, at der bliver fulgt op på

Læs mere

Google AdWords Priser » Hvad Koster AdWords?

Obsidian logo 07a_226156234
Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Når du går i gang med at bruge Adwords i din online markedsføring, er dit første spørgsmål sikkert, hvor meget Adwords kommer til at koste jer. Det er dog ikke helt til at sige på forhånd. For prisen på AdWords

Læs mere

Gratis Negative søgeordslister til AdWords

adwords søgeord negativ
Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Arbejder du med AdWords, og er du træt af at spilde penge på unødvendige søgeord? Vi har lavet et par negative søgeordslister, som du gratis kan bruge til din AdWords. Vi vil løbende udvide med flere lister. Alle byer Nedenstående

Læs mere

Google Adwords Call Tracking

billede3
Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Det har længe været en gåde for virksomheder, hvordan de skal kunne spore, om deres opkald kommer fra organisk eller paid trafik, men nu har Google svaret. Call tracking/opkaldssporing er et afgørende middel til at spore dine Adwords henvendelser, hvis

Læs mere

Ekskludering af domæne på Display Netværket

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Når du annoncerer på Googles Display-netværk, bliver du som udgangspunkt vist på næsten alle partnerwebsites. Du whitelister ikke. Du har dog mulighed for at ekskludere – blackliste – enkelte domæner, du ikke ønsker at få vist dine annoncer på og

Læs mere

Google Shopping Ads Kræver Nu GTIN Nummer

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Google udvikler sig konstant og stiller dermed nye krav til Googles annoncører. D. 14/02/2017 kræver Google, at man har attributtet GTIN i sit product feed. GTIN (Global Trade Item Number) er bedre kendt som stregkoder. Dette er et Produkt-ID attribut.

Læs mere

Google AdWords beskedudvidelser er nu tilgæng…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

I takt med den stigende brug af smartphones til e-handel har Google over en længere periode fokuseret på at gøre AdWords-annoncer mere attraktive for brugere på mobile enheder. Med lanceringen af de helt nye beskedudvidelser er det efterhånden en direkte fordel

Læs mere