Undgå at betale for ubrugelige klik på grund…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Med Click Fraud kan en konkurrent tømme din annoncekonto i løbet af ingen tid ved at klikke på dine annoncer utroligt mange gange. Google er dog blevet bedre til at opdage den slags, og skulle du alligevel blive udsat for

Læs mere

Spar tid på Google Ads med bulk upload

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads, Google ads ordbog, SEM ordbogen

En nem måde at ændre dine annoncer på Google Ads foregår med bulk upload. Her foretager du alle ændringerne på forhånd i et regneark og uploader så alle ændringer i en og samme arbejdsgang (bulk).   Er du nybegynder i

Læs mere

Den traditionelle marketing funnel er død. De…

marketing-funnel
Af Sasa Kovacevic Kategori: Analytics, Facebook, Google ads, Marketing Generelt, SEO

Marketing er en disciplin, der kan være svær at mestre. Dette gælder især i dag, hvor samfundet, teknologien og økonomien hele tiden ændrer sig. Det har stor betydning for vilkårene for at udføre marketing på en måde, så man får

Læs mere

Sådan kan markedsføre dit firma på YouTube

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Annoncering på YouTube er en fantastisk mulighed for dig for at blive mere synlig. Opretter du din egen YouTube-kanal, kan du købe annoncer på alle de videoer, hvor din annonce er relevant at få vist.

Læs mere

Nye tider for annoncering på Google – er du k…

Obsidian logo 18_226156814
Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Med den velkendte parole: ”Man kan ikke bade to gange i den samme flod”, argumenterede Heraklit allerede for over 2500 år siden, at verden er konstant foranderlig. Dette er ikke blevet mindre aktuelt i vores digitale samfund, hvor gårsdagens nyheder,

Læs mere

Må du annoncere på dine konkurrenters navne i…

obsidian digital
Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Google Ads varemærkebeskyttelse Er det i orden at oprette Ads-annoncer for konkurrentens brand og varemærker? Det giver markedsføringsloven og en række domsafsigelser nogle ret konkrete anvisninger på. Læs med her og find ud af, hvad der er go og no-go

Læs mere

How much does a new costumer cost in Denmark?

CPA denmark
Af Sasa Kovacevic Kategori: Facebook, Google ads

How much does a company have to pay in order to acquire a sale or get a new lead? This question is properly hard to answer for a large number of both CEO’s and CMO’s. However, the price per acquisition,

Læs mere

Hvad koster en kunde på tværs af brancher?

cpa DK
Af Sasa Kovacevic Kategori: Facebook, Google ads

Hvor meget betaler din virksomhed for en ny kunde, og er det I sidste ende en god forretning? Det spørgsmål er det sikkert mange direktører og marketingschefer der har svært ved at svare på. Hos Obsidian Digital ved vi hvor

Læs mere

5 skridt til succesfuld LinkedIn annoncering

LINKEDIN (1)
Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

LinkedIn som markedsføringsplatform er lig med et stort, men for mange urealiseret potentiale. Du får her 5 tricks til, hvordan du får den bedste start på en platform i vækst. LinkedIn har en række fordele sammenlignet med andre sociale netværk:

Læs mere

Vi er Google Premier Partner – og det er vi r…

adwords søgeord negativ
Af Jonas Nielsen Kategori: Google ads

Ingen kommer sovende til en status som Google Premier Partner. Det kræver en stor viden om Googles tjenester og i særdeleshed om Google AdWords, samt at man har en vis erfaring med at bestyre Google AdWords-konti og er gode til

Læs mere