Profit fremfor ROAS – Hvordan arbejder dit bu…

69
Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Når det kommer til optimering af Google Ads eller Facebook-konti er ROAS hyppigt brugt som målsætning. Men kan man stille lighed med forbedring af ROAS og forbedring af resultat? Svaret er nej! Ved at snævre annonceringen ind til de primære

Læs mere

Google Shopping Guide – Opsætning og optimeri…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Google Shopping Ads har længe været en funktion, som Google har tilbudt. Desværre oplever vi stadig mange webshops, der ikke benytter funktionen endnu. Google Shopping Ads har ofte en høj konverteringsrate, hvilket skaber et godt afkast. Har du en seriøs webshop, mener

Læs mere

Sælg på Markedspladser – Hvad du bør vide når…

newsletter_bg-1024x569
Af Sasa Kovacevic Kategori: Amazon, Google ads, Marketing Generelt

Marketplaces, eller markedspladser, har velsignet moderne sælgere med global rækkevidde og en hel række af demografier. Men det betyder også, at sælgere ikke længere kun skal slås med de lokale konkurrenter. Global konkurrence betyder, at det er en konstant krig

Læs mere

Hvad er Google smart shopping?

9-720x531
Af Patrick Kategori: Google ads

Som virksomhed på nettet i dag er det vigtigt at være synlig for dine kunder og brugere. Hvis du ikke dukker op på Google, er det umuligt for dine brugere at finde dig, hvis de ikke kender dig og dine

Læs mere

Hvad er Google smart bidding?

0-720x531
Af Patrick Kategori: Google ads

I en tid, hvor alle konstant er online, er det vigtigt, at du som virksomhed også er synlig online, så dine potentielle kunder lægger mærke til dig. Det er samtidig relevant, at du skiller dig ud fra mængden af andre

Læs mere

Hvad er Google Discovery Ads?

bill5-720x531
Af Patrick Kategori: Google ads

Det er vigtigt som virksomhed at være synlig på nettet i dag. Hvis du ikke popper op på Google, kan det være svært at blive synlig. Vi kender efterhånden nok alle sammen Google Ads: betalte annoncer, som lander øverst i

Læs mere

Hold annonceudgifterne nede med negative søge…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Der er en række personer, som det ikke er relevant for dig at vise dine annoncer til. Det er alle dem, der leder efter noget andet, end det du sælger. Derfor er det vigtigt, at du gør brug af negative

Læs mere

Sådan kommer du i gang med Google Ads optimer…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Der er en række faktorer, som du sagtens selv kan gå ind og skrue på i forhold til Google Ads optimering. Dermed kan du få en mere effektiv annoncering af din webshop. Bruger du Google Ads – tidligere kaldet AdWords

Læs mere

Sådan kan du bruge Geo Targeting

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Med Geo Targeting kan du målrette din hjemmeside og dine annoncer mod dem, der bor i et bestemt område. Det giver dig mulighed for kun at vise f.eks. særligt indhold eller bestemte annoncer til besøgende fra dette område. Det er

Læs mere

Ram din målgruppe med Contextual Advertising

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Med Contextual Advertising kan det blive nemmere for dig at trænge igennem til dine kunder, fordi dine annoncer dukker op, når de kigger på noget, der er relatereret til dine produkter. Dermed er de allerede ”in the zone”, når de

Læs mere