Fordele ved det nye Performance Max

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

“Med Performance Max har vi fået mest muligt ud af vores budget og nået alle vores marketingmål.” – Morten Bo Madsen fra Australian Bodycare   Performance Max er en ny kampagnetype i Google Ads, og der er delte meninger om

Læs mere

Profit fremfor ROAS – Hvordan arbejder dit bu…

69
Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Når det kommer til optimering af Google Ads eller Facebook-konti er ROAS hyppigt brugt som målsætning. Men kan man stille lighed med forbedring af ROAS og forbedring af resultat? Svaret er nej! Ved at snævre annonceringen ind til de primære

Læs mere

Google Shopping Guide – Opsætning og optimeri…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Google Shopping Ads har længe været en funktion, som Google har tilbudt. Desværre oplever vi stadig mange webshops, der ikke benytter funktionen endnu. Google Shopping Ads har ofte en høj konverteringsrate, hvilket skaber et godt afkast. Har du en seriøs webshop, mener

Læs mere

Sælg på Markedspladser – Hvad du bør vide når…

newsletter_bg-1024x569
Af Sasa Kovacevic Kategori: Amazon, Google ads, Marketing Generelt

Marketplaces, eller markedspladser, har velsignet moderne sælgere med global rækkevidde og en hel række af demografier. Men det betyder også, at sælgere ikke længere kun skal slås med de lokale konkurrenter. Global konkurrence betyder, at det er en konstant krig

Læs mere

Hvad er Google Discovery Ads?

bill5-720x531
Af Patrick Kategori: Google ads

Det er vigtigt som virksomhed at være synlig på nettet i dag. Hvis du ikke popper op på Google, kan det være svært at blive synlig. Vi kender efterhånden nok alle sammen Google Ads: betalte annoncer, som lander øverst i

Læs mere

Den traditionelle marketing funnel er død. De…

marketing-funnel
Af Sasa Kovacevic Kategori: Analytics, Facebook, Google ads, Marketing Generelt, SEO

Marketing er en disciplin, der kan være svær at mestre. Dette gælder især i dag, hvor samfundet, teknologien og økonomien hele tiden ændrer sig. Det har stor betydning for vilkårene for at udføre marketing på en måde, så man får

Læs mere

Sådan kan markedsføre dit firma på YouTube

Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Annoncering på YouTube er en fantastisk mulighed for dig for at blive mere synlig. Opretter du din egen YouTube-kanal, kan du købe annoncer på alle de videoer, hvor din annonce er relevant at få vist.

Læs mere

Må du annoncere på dine konkurrenters navne i…

obsidian digital
Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Google Ads varemærkebeskyttelse Er det i orden at oprette Ads-annoncer for konkurrentens brand og varemærker? Det giver markedsføringsloven og en række domsafsigelser nogle ret konkrete anvisninger på. Læs med her og find ud af, hvad der er go og no-go

Læs mere

Hvad koster en kunde på tværs af brancher?

cpa DK
Af Sasa Kovacevic Kategori: Facebook, Google ads

Hvor meget betaler din virksomhed for en ny kunde, og er det I sidste ende en god forretning? Det spørgsmål er det sikkert mange direktører og marketingschefer der har svært ved at svare på. Hos Obsidian Digital ved vi hvor

Læs mere

Vi er Google Premier Partner – og det er vi r…

adwords søgeord negativ
Af Jonas Nielsen Kategori: Google ads

Ingen kommer sovende til en status som Google Premier Partner. Det kræver en stor viden om Googles tjenester og i særdeleshed om Google AdWords, samt at man har en vis erfaring med at bestyre Google AdWords-konti og er gode til

Læs mere