Vores plan for at skabe vækst i 2018 (VÆKST #…

iTunes Coverphoto
Af Sasa Kovacevic Kategori: VÆKST - Et podcast af Obsidian Digital

2018 er et spændende år for Obsidian Digital. Vi har et overordnet mål om at fordoble 2017s resultat – ligesom vi gjorde fra 2016. I episode #5 af VÆKST taler vi om, hvor væksten skal komme fra i 2018 –

Læs mere

9 ting vi gjorde rigtigt de første 24 måneder…

iTunes Coverphoto
Af Sasa Kovacevic Kategori: VÆKST - Et podcast af Obsidian Digital

Dette er episode #4 af VÆKST – Et podcast om Obsidian Digital.  I sidste episode kiggede vi på 6 ting, vi ikke har gjort – selvom det var fristende. I denne episode kigger vi i stedet på 9 af de

Læs mere

6 vigtige ting vi IKKE har gjort de sidste 24…

iTunes Coverphoto
Af Sasa Kovacevic Kategori: VÆKST - Et podcast af Obsidian Digital

Dette er episode #3 af VÆKST – Et podcast om Obsidian Digital.  Nogle gange er dine fravalg endnu vigtigere end dine tilvalg. I løbet af Obsidian Digitals første 24 måneder har vi haft mange ideer og ønsker, vi har prioriteret ikke

Læs mere

Hvordan vores Advisory Board var en fantastis…

iTunes Coverphoto
Af Sasa Kovacevic Kategori: VÆKST - Et podcast af Obsidian Digital

Dette er episode #2 af VÆKST – Et podcast om Obsidian Digital.  Fra vores start i 2016 havde vi et advisory board med stærke profiler. På vores møder har vi afklaret vigtige strategiske beslutninger, der har bidraget til at få

Læs mere

Obsidian Digital 2016-2018: Idéen, opstarten…

iTunes Coverphoto
Af Sasa Kovacevic Kategori: VÆKST - Et podcast af Obsidian Digital

Dette er episode #1 af VÆKST – Et podcast om Obsidian Digital.  Obsidian Digital blev stiftet i starten af 2016 og var igang fra midten. I løbet af 2016 og 2017 er det blevet Danmarks hurtigst vækstende digitale bureau. Episode

Læs mere

Content Marketing Trends 2018 – del 1

Obsidian logo 05_226156140
Af Sasa Kovacevic Kategori: CMS, Nyheder, SEO

Der er nogle ting, jeg er helt sikker på, andre jeg frygter, og så er der dem, man kunne drømme om. Som en tidlig julegave har jeg i nedenstående forsøgt at samle nogle af de strategier og trends, som jeg

Læs mere

Må du annoncere på dine konkurrenters navne i…

obsidian digital
Af Sasa Kovacevic Kategori: Google ads

Google Ads varemærkebeskyttelse Er det i orden at oprette Ads-annoncer for konkurrentens brand og varemærker? Det giver markedsføringsloven og en række domsafsigelser nogle ret konkrete anvisninger på. Læs med her og find ud af, hvad der er go og no-go

Læs mere

Kun 12 % af bestyrelsesmedlemmer har en digit…

GNS
Af Sasa Kovacevic Kategori: Nyheder

Fællesnævneren for dansk erhvervsliv er digital transformation, et emne der står, eller burde stå, øverst på agendaen i enhver direktion og bestyrelse. Hos Obsidian Digital har vi kigget på 279 bestyrelsesposter fordelt på 11 brancher. Konklusionen er, at blot 12%

Læs mere

Hvad koster en kunde på tværs af brancher?

cpa DK
Af Sasa Kovacevic Kategori: Facebook, Google ads

Hvor meget betaler din virksomhed for en ny kunde, og er det I sidste ende en god forretning? Det spørgsmål er det sikkert mange direktører og marketingschefer der har svært ved at svare på. Hos Obsidian Digital ved vi hvor

Læs mere

Vi er Google Premier Partner – og det er vi r…

adwords søgeord negativ
Af Jonas Nielsen Kategori: Google ads

Ingen kommer sovende til en status som Google Premier Partner. Det kræver en stor viden om Googles tjenester og i særdeleshed om Google AdWords, samt at man har en vis erfaring med at bestyre Google AdWords-konti og er gode til

Læs mere