Mere end 10 års erfaring med digital marketing

Certificeret
Udvalgte referencer

Vil du høre mere?

Website (required)

Vil Du Vide Mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.

Jacob Mohr Eldon Partner
Hvorfor Obsidian?

Analytics

Afslutningsprocenten viser, hvornår dine læse…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Analytics

For at kunne blive ved med at optimere din hjemmeside er det vigtigt, at du ved, hvilken side der er den sidste, de besøgende ser, inden de forlader din hjemmeside igen. Det kan du se på afslutningsprocenten.

Læs mere

Den traditionelle marketing funnel er død. De…

marketing-funnel
Af Sasa Kovacevic Kategori: AdWords, Analytics, Facebook, Marketing Generelt, SEO

Marketing er en disciplin, der kan være svær at mestre. Dette gælder især i dag, hvor samfundet, teknologien og økonomien hele tiden ændrer sig. Det har stor betydning for vilkårene for at udføre marketing på en måde, så man får

Læs mere

Lifetime Value – Det betyder LTV og sådan udr…

Af Sasa Kovacevic Kategori: Analytics, Marketing Generelt

Lifetime Value er et sindssygt vigtigt begreb. Det fortæller dig, hvad du kan tåle at betale for en ny kunde – for det er mere, end du får ind i første salg. Partner og direktør i Obsidian Emil Ignatzi Reinholdt

Læs mere

Den digitale kunderejse – af Sasa Kovacevic

obsidian digital
Af Sasa Kovacevic Kategori: Analytics, Marketing Generelt

Der findes mange bud på, hvordan den digitale kunderejse ser ud og hos Obsidian Digital har vi også vores take på den. Vores bud bygger på de erfaringer, vi har gjort med vores kunder, og adskiller sig fra andre modeller

Læs mere

Marketing Attribution – Den ultimative guide

hvad er marketing attribution
Af Sasa Kovacevic Kategori: Analytics

Det er ikke nok, kun at kigge på, hvilket klik der sender en kunde hen på din hjemmeside. For kundens rejse starter oftest meget før. Først når du forstår hele kundens rejsen fra det første og til det sidste klik

Læs mere