Hvordan påvirker inflation og Ukraine-krigen…

konverteringsrate
Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt, Marketing Generelt, Marketing Generelt, Nyheder

Danske netbutikker oplevede under Corona-perioden massiv vækst grundet ændring i danskernes købsadfærd. Lockdown og mantraet ‘sammen men hver for sig’ blev en fast del af hverdagen, hvorfor mange danskere ændrede deres købsmønstre fra at handle i fysiske butikker til at

Læs mere

Den digitale kunderejse – af Sasa Kovacevic

Obsidian-logo-23_226156988
Af Sasa Kovacevic Kategori: Marketing Generelt

Der findes mange bud på, hvordan den digitale kunderejse ser ud og hos Obsidian Digital har vi også vores take på den. Vores bud bygger på de erfaringer, vi har gjort med vores kunder, og adskiller sig fra andre modeller

Læs mere

Marketing Attribution – Den ultimative guide

0-720x531
Af Sasa Kovacevic Kategori:

Det er ikke nok, kun at kigge på, hvilket klik der sender en kunde hen på din hjemmeside. For kundens rejse starter oftest meget før. Først når du forstår hele kundens rejsen fra det første og til det sidste klik

Læs mere

Afslutningsprocenten viser, hvornår dine læse…

Af Sasa Kovacevic Kategori:

For at kunne blive ved med at optimere din hjemmeside er det vigtigt, at du ved, hvilken side der er den sidste, de besøgende ser, inden de forlader din hjemmeside igen. Det kan du se på afslutningsprocenten.

Læs mere

Den traditionelle marketing funnel er død. De…

marketing-funnel
Af Sasa Kovacevic Kategori: Facebook, Google ads, SEO

Marketing er en disciplin, der kan være svær at mestre. Dette gælder især i dag, hvor samfundet, teknologien og økonomien hele tiden ændrer sig. Det har stor betydning for vilkårene for at udføre marketing på en måde, så man får

Læs mere

Lifetime Value – Det betyder LTV og sådan udr…

Obsidian logo 05b_226156170
Af Emil Reinholdt Kategori: Analytics, Analytics, Analytics, Analytics, Analytics, Analytics, Analytics

Lifetime Value er et sindssygt vigtigt begreb. Det fortæller dig, hvad du kan tåle at betale for en ny kunde – for det er mere, end du får ind i første salg. Partner og direktør i Obsidian Emil Ignatzi Reinholdt

Læs mere