Mere end 10 års erfaring med digital marketing

Certificeret
Udvalgte referencer

Vil du høre mere?

Website (required)

Vil Du Vide Mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.

Jacob Mohr Eldon Partner
Hvorfor Obsidian?

AdWords

Hold annonceudgifterne nede med negative søge…

Af Sasa Kovacevic Kategori: AdWords

Der er en række personer, som det ikke er relevant for dig at vise dine annoncer til. Det er alle dem, der leder efter noget andet, end det du sælger. Derfor er det vigtigt, at du gør brug af negative

Læs mere

Sådan kommer du i gang med Google Ads optimer…

Af Sasa Kovacevic Kategori: AdWords

Der er en række faktorer, som du sagtens selv kan gå ind og skrue på i forhold til Google Ads optimering. Dermed kan du få en mere effektiv annoncering af din webshop. Bruger du Google Ads – tidligere kaldet AdWords

Læs mere

Sådan kan du bruge Geo Targeting

Af Sasa Kovacevic Kategori: AdWords

Med Geo Targeting kan du målrette din hjemmeside og dine annoncer mod dem, der bor i et bestemt område. Det giver dig mulighed for kun at vise f.eks. særligt indhold eller bestemte annoncer til besøgende fra dette område. Det er

Læs mere

Ram din målgruppe med Contextual Advertising

Af Sasa Kovacevic Kategori: AdWords

Med Contextual Advertising kan det blive nemmere for dig at trænge igennem til dine kunder, fordi dine annoncer dukker op, når de kigger på noget, der er relatereret til dine produkter. Dermed er de allerede ”in the zone”, når de

Læs mere

Undgå at betale for ubrugelige klik på grund…

Af Sasa Kovacevic Kategori: AdWords

Med Click Fraud kan en konkurrent tømme din annoncekonto i løbet af ingen tid ved at klikke på dine annoncer utroligt mange gange. Google er dog blevet bedre til at opdage den slags, og skulle du alligevel blive udsat for

Læs mere

Spar tid på Google Ads med bulk upload

Af Sasa Kovacevic Kategori: AdWords, AdWords ordbog, SEM ordbogen

En nem måde at ændre dine annoncer på Google Ads foregår med bulk upload. Her foretager du alle ændringerne på forhånd i et regneark og uploader så alle ændringer i en og samme arbejdsgang (bulk).   Er du nybegynder i

Læs mere

Den traditionelle marketing funnel er død. De…

marketing-funnel
Af Sasa Kovacevic Kategori: AdWords, Analytics, Facebook, Marketing Generelt, SEO

Marketing er en disciplin, der kan være svær at mestre. Dette gælder især i dag, hvor samfundet, teknologien og økonomien hele tiden ændrer sig. Det har stor betydning for vilkårene for at udføre marketing på en måde, så man får

Læs mere

Nye tider for annoncering på Google – er du k…

Af Jon Barnekow Mandorf Kategori: AdWords

Med den velkendte parole: ”Man kan ikke bade to gange i den samme flod”, argumenterede Heraklit allerede for over 2500 år siden, at verden er konstant foranderlig. Dette er ikke blevet mindre aktuelt i vores digitale samfund, hvor gårsdagens nyheder,

Læs mere

Profit fremfor ROAS – Hvordan arbejder dit bu…

Af Anders Qwist Kategori: AdWords

Når det kommer til optimering af AdWords- eller Facebook-konti er ROAS hyppigt brugt som målsætning. Men kan man stille lighed med forbedring af ROAS og forbedring af resultat? Svaret er nej! Ved at snævre annonceringen ind til de primære kampagner

Læs mere

Må du annoncere på dine konkurrenters navne i…

obsidian digital
Af Sasa Kovacevic Kategori: AdWords

Google AdWords varemærkebeskyttelse Er det i orden at oprette AdWords-annoncer for konkurrentens brand og varemærker? Det giver markedsføringsloven og en række domsafsigelser nogle ret konkrete anvisninger på. Læs med her og find ud af, hvad der er go og no-go

Læs mere