Obsidian Academy: Marketing Attribution

50 % AF DIT MARKETINGBUDGET ER SPILDT - LÆR HVILKEN HALVDEL

 

Obsidian Academy er kurserne, vi ville sende vores egne medarbejdere afsted på:

  • Altid konkrete – hands on, aldrig slides
  • Baseret på vores arbejde med rigtige accounts, og hvad der virker lige nu
  • De samme konsulenter, der arbejder med de største virksomheder til daglig

Hvis du lige nu evaluerer din online marketing i Google Analytics, er der stor risiko for, at du ikke bruger dit marketing-spend optimalt.

Google Analytics er et cookie-baseret værktøj i en verden, hvor cookies ikke er, hvad de var engang: ITP 2.2, cross device og mange touchpoints er med til at forskrue billedet. Du kan reelt ikke stole på de tal, du får.

Hele problemstillingen falder ind under området ‘marketing attribution’ – hvordan du tilskriver de rigtige marketing-kanaler værdi.

Vi afholder Danmarks eneste kursus i marketing attribution i PARKEN i København og i Aarhus. Lær hvordan du aflæser tallene korrekt med bl.a. Facebook Analytics og Facebook Attribution (til alle kanaler – ikke kun Facebook) og hvordan du skaber vækst ved at bruge dit spend rigtigt.

PRAKTISKE INFORMATIONER

 

Pris: 3.900 kr. ekskl. moms.

Datoer:

10. oktober – København (PARKEN) UDSOLGT

30. oktober – Aarhus (SCANDIC Hotel City)

7. november – København (PARKEN)

Tid: 09-15:30

Inkl. forplejning og et eksemplar af bogen om Facebook annoncering.

FACEBOOK ATTRIBUTION - DEN STØRSTE OPDATERING I MANGE ÅR

UNDERVISERE

Halfdan Timm er partner i Obsidian Digital A/S.

Han har skrevet Danmarks mest populære bog om Facebook annoncering (solgt i >1000 eksemplarer), holdt oplæg for Facebook i Danmark på “Boost with Facebook”-turen i 2019 og har fået udgivet 2 Officielle Facebook Succes Cases.

PROGRAM

Vores kursus i marketing attribution tager 1 dag og kommer bl.a. igennem:

  • Kunderejsen i 2019 – Se alle trin (slide)
  • Cookie based tracking vs. People based tracking
  • ITP 2.1 og 2.2
  • Advanced automatic matching
  • ESG vs. Pixel
    • Hvad er et offline event set?
    • SDK ved app
  • Indblik
  • Personer
  • Aktivitet
    • Omsætning
    • Tragte
    • Fastholdelse
    • Kohorter
    • Rejser (omni channel reporting)
    • Livstidsværdi
  • Kontrolpaneler og diagrammer
    • Vis data og sæt mål samtidigt
  • Konkrete ting vi bruger Facebook Analytics til
  • Opsætning
  • Kunderejsen i 2019 – Tildel værdi til alle trin
  • Sammenligning med Google Analytics
  • Problemer med cookie based tracking
  • Statiske attributionsmodeller (first click, last click, etc)
  • Statistisk attribuering (datadreven)
  • Facebook Attribution opsætning
    • Integration til Google Ads
  • Funktioner
  • Hvad har vi lært allerede nu?
  • Opsætning

TIL ALLE DELTAGERE PÅ FACEBOOK ACADEMY

Få bogen:

FACEBOOK ANNONCERING

“Direkte adgang til 3.000.000 daglige
brugere i Danmark”

+

1 times individuel gennemgang
af kontoen efter Academy

Tilmelding