Obsidian Academy: Facebook Annoncering

BLIV UNDERVIST AF DANMARKS DYGTIGSTE FACEBOOK ADS KONSULENTER

 

Obsidian Academy er kurserne, vi ville sende vores egne medarbejdere afsted på:

  • Altid konkrete – hands on, aldrig slides
  • Baseret på vores arbejde med rigtige accounts, og hvad der virker lige nu
  • De samme konsulenter, der arbejder med de største virksomheder til daglig

Hver dag logger 75 % af den danske befolkning på Facebook og Instagram – ikke hver måned, men hver dag.

Hvis du gør det rigtigt, er annoncering på sociale medier en genvej til vækst.

Facebook annoncering er en kerneydelse i Obsidian Digital. Vi er anerkendt af bl.a. Facebook selv med 2 Officielle Facebook Succes Cases (Airtame (B2B) og Roccamore (B2C).

På Obsidian Academy viser vi, hvordan vi med Facebook (og Instagram)-annoncering skaber salg, leads og vækst for vores kunder.

Praktiske informationer:

3.900 kr. pr. deltager.

09-15:30.

PARKEN – Øster Alle 56, 2100 København Ø.

HVEM ER DET FOR?

Pris: 3.900 kr. ekskl. moms.

Datoer:

3. september – København (PARKEN)

8. oktober – KØBENHAVN (PARKEN)

28. oktober – KØBENHAVN (PARKEN)

29. oktober – Aarhus (SCANDIC Hotel City)

5. november – København (PARKEN)

Tid: 09-15:30

Inkl. forplejning og et eksemplar af bogen om Facebook annoncering.

LÆR TEKNIKKERNE, DER HAR SKABT CASES SOM DENNE

UNDERVISERE

Christian Vestergaard er Seniorkonsulent i Obsidian Digital A/S.

Han arbejder til daglig med virksomheder som Danske Bank, Nybolig og SATS (tidl. Fitness DK). Han er Obsidians bedst ratede oplægsholder- og underviser.

PROGRAM

Vores kursus i Facebook annoncering tager 1 dag og kommer bl.a. igennem:

  • Kampagnemålsætninger
  • Målgrupper
    • Brugerdefinerede målgrupper
    • Gemte målgrupper
    • Kopimålgrupper
    • Vores bedste tricks til at danne relevante målgrupper
  • Annonceformater
    • Billeder
    • Video
    • Omdannelse af billedmateriale til videoer
    • Canvas
    • Collection
    • Copywriting
  • DPA (Dynamic Product Ads)
    • Opsætning af DPA
    • E-commerce
    • Andre cases (fly, hoteller, kurser m.v.)
  • Pixel
    • Pixel & Events
    • Google Tag Manager
    • Tjek og opsætning af sporing
  • Leadgenerering
    • Leadgenerering til B2B
    • Leadgenerering til B2C
    • Marketing automation ifbm. leadgenerering på Facebook og Instagram
  • Facebook Analytics
    • Intro til Facebook Analytics
    • De vigtigste funktioner i vores daglige arbejde
  • Facebook Attribution
    • Intro til Facebook Attribution
    • De vigtigste funktioner i vores daglige arbejde

TIL ALLE DELTAGERE PÅ FACEBOOK ACADEMY

Få bogen:

FACEBOOK ANNONCERING

“Direkte adgang til 3.000.000 daglige
brugere i Danmark”

+

1 times individuel gennemgang
af kontoen efter Academy

Tilmelding