Google Search Ads 360 optimerer dine søgekampagner

Vil du også gerne udbrede kendskabet til din virksomhed? Skal din virksomhed være den første, forbrugerne ser? Søgekampagner er en genial måde at komme ud til potentielle kunder på. Search Ads 360 sørger for, at dine kampagner altid fungerer så effektivt som muligt. Læs her, hvor nemt det er!

Søgekampagner gør, at din virksomhed bliver set af kunderne i samme øjeblik, de søger efter de ting, du tilbyder. Desuden sikrer du dig, at de lægger mærke til din virksomhed før konkurrenternes. 

Den bedste måde at køre en god søgekampagne er gennem Search Ads 360. Med den i værktøjskassen er du altid opdateret med de nyeste data og prognoser, så din søgekampagne får de bedste resultater. Desuden ved du, at din virksomhed bliver set på alle søgeplatforme.

Fordelene ved Search Ads 360

  • Du har altid adgang til de nyeste data, prognoser og automatiske budstrategier
  • Oversku alle dine annoncer, også fra forskellige platforme, ét centralt sted
  • Få indsigt i kundeaktivitet, og tag informerede beslutninger om dine annoncer

Hold styr på budgettet og brug pengene klogt

Med Google Search Ads 360 kan du vælge dine egne mål og få den nødvendige hjælp til at nå dem. Ved brug af avanceret maskinlæring analyserer Search Ads 360 hele tiden dine annoncers resultater og optimeringsmuligheder.

Du behøver ikke løfte en finger. Du skal blot sætte et mål og nogle rammer, så sørger Search Ads 360 for at byde på nøgleord, når det vil forbedre dine resultater.

Budgetværktøjet giver dig desuden mulighed for let at planlægge og holde øje med budgettet. Du kan indskrive dine mål, din tidsramme og dit budget, og så hjælper Search Ads 360 med at det hele overholdes. 

Bliv synlig på alle søgeplatforme

Mange vælger at fokusere deres søgeannoncer på Google og nedprioritere sider som Bing og Yahoo. Med Search Ads 360 behøver du ikke længere vælge. Du kan implementere din søgekampagne på tværs af alle søgemaskiner. 

Derved er du sikker på, at alle dine annoncer er opdaterede uden at skulle bruge ekstra tid på de individuelle platforme. Det giver også mulighed for at bruge mere avancerede redskaber som Smart Bidding på platforme, hvor det ellers ikke er muligt.

Målret dine annoncerne mod de rette kunder

Search Ads 360 gør dine søgeannoncer mere omkostningseffektive, da du får mulighed for at målrette dine annoncer. Du kan nemt fokusere på forbrugerne med størst sandsynlighed for at købe fra dig. Dermed ender du ikke med at spilde penge på at annoncere til et publikum, der sandsynligvis aldrig vil blive kunder.

Derudover kan du med Search Ads 360 opbygge en brand-bevidsthed hos forbrugerne. Når de leder efter et produkt, du udbyder, vil din virksomhed være den første, de ser. Dette gør, at de vil begynde at associere dette produkt med din virksomhed, hvilket øger chancen for salg. 

Begynd i dag og optimér dine søgeannoncer

Der er mange fordele ved at bruge Search Ads 360. Den største fordel er, at det samler alle dine annoncer ét sted, så du nemt og hurtigt får et overblik. Det vil reducere administrationstiden, give et højere investeringsafkast og øge præcisionen af dit data.

Når du vælger at håndtere dine søgeannoncer gennem Google Search Ads 360, får du også mere avancerede redskaber end gennem de individuelle platforme. Redskaber du kan bruge til at nedsætte udgifter og øge omsætning med mindre administreringstid. 

Vil du også gerne i gang med at optimere dine søgekampagner? Hos Obsidian Digital står vi altid klar til at hjælpe. Vi har allerede sat flere danske virksomheder i gang med Search Ads 360 og optimeringen af deres søgeannoncer. Skal din virksomhed være den næste?

Du er altid velkommen til at skrive eller ringe for en uforpligtende snak:

Kontakt os Ring på 60 73 60 60, skriv på obsidian@obsidian.dk eller udfyld formularen forneden